minnoshan bende gebelik şekeri ile cebelleştim hamileliğim boyunca doğurdum şükür darısı başınıza 🤲 diyetisyene gittim bende sebze, et tavuk balık, tabi porsiyonlarımızıda dengeliyoruz, hamurişi ve tatlılara ara veriyoruz ( şekerini böyle dengelersen arada kacamak yaparsın 🙈) meyvelerini de dengeli yemeğe başlıyorsun ve mümkünse yanında süt ve yoğurtla tüketiyorsun. En önemlisi stres yapmıyorsun, stres şekeri çokça etkiliyor.