Ben de evlendikten sonra 2 ay vajinismus yaşadım. 2-3 seansla atlattım çok şükür. Geçenlerde ilk defa alttan muayene olmak zorunda kaldım o kadar zor geçti ki çıkınca yarım saat titredim. Akşama lekelenme şeklinde kanamam oldu ertesi gün doktorum muayenedendir dedi. O kadar kastım ki kendimi kanamam oldu yani. Bana da sizin gibi böyle olursa nasıl normal doğum yapacaksın dediler, normal doğumda yarım saatte bir alttan kontrol ediliyor bu şekilde dediler. Çok korkuyorum aklım sezeyana kaydı bilmiyorum napacağımı