Başıma gelmeden böyle bi hastalık olduğunu bilmiyordum bile meğer yalnız değilmişim 33 haftalık olduk her doktora gittiğimde ödüm kopuyor ne zaman yapçak çatı muayenesini diye
Siz yine iyiymişsiniz ben ilk haftalarda enfeksiyon olduğunda korkumdan doktorun verdiği vajinal fitili bile atamadım eşimede attım dedim 🤭 normal mi sezeryan mı hiç düşünemiyorum başıma neler gelecek bekliyorum öyle