minikkuzummmm Arkadaşlar benim bebeğim 14+3 günlük sağ tarafta cinsiyeti çok merak ediyorum fark ediyor mu nerede olduğu, sizin hangi tarafta cinsiyetiniz ne acaba 😁🙈
minikkuzummmm [silindi] valla benim henüz cinsiyet belli değil ama kız hissediyorum, kime sorsan sağ taraf erkek diyor merak ettim😅
minikkuzummmm Beyzasel valla açıkçası bende kız hissediyorum ama sağ erkek dediler merak ettim, zaten ilk bebeğim sağlıklı olsun da hiç farketmez 🥰
minikkuzummmm ratatosk ay ne kadar güzel Allah ikisini de sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Emirle minikkuzummmm teyzemin de bir kızı bir oğlu var onunda benim gibi oldu 😊 görümceminde solundaydı erkek oldu 😊
Icot minikkuzummmm kızımda hangi taraftaki yumurta çatladı bilmiyorum ama kızım soldaydı 🥰. Bu bebeğimde ise yumurta soldan çatladı kendisi sağa yerleşti 🥰 tahminler erkek.
Zeynep_ayaz minikkuzummmm oglum sag tarafimdaydi simdi kizim olucak ama cok nazli 🥰😄😄 tam ortada duruyo