sumeyyeesanli Drnzgn bebeğin odası hala bir bebek odasına benzemiyor😅hastane çantamız hazır değil, ev temizlense de sürekli dağılıyor, gibi gibi eksiklerimiz var, bir şekilde bu hafta halletmeye çalışacağız artık eşimle ya da ben yalnız halledeceğim bir şekilde☺️
Drnzgn sumeyyeesanli anladım kolay gelsin en önce hastane çantanı hazirla çünkü bu haftalarda her şey anlık artık
ADamla Gzdsrm en başta sancı olduğunu anlamadım gece uyandım karnım ağrıyor gibiydi sabah nstye bağlandım adet sancısı gibi aynı belimde ağrı vardı ve kasıklarımın içinde sanki içerden tırmalıyorlar, baskı yapıyorlar gibi bacaklarımdan kasıklarıma doğru bir çekilme gibi. Gerçekten adet sancısının bir tık daha şiddetlisi. Ve yattım dinlendim geçmedi. Sürekli bir ağrı hali şu anda da devam ediyor. Tabi daha düzensiz sancılar ama 1 cm açıklık bile bu kadar ağrıya sebep oldu devamı nasıldır düşünmek istemiyorum 😅😅
Okyanusymn alininannesii kuzum persembe tam 38 oluyoruz. 38 de sezaryen için uygun bir hafta benım bebegım iri zaten suan ultrasonda 39 haftalık görünüyo
alininannesii Okyanusymn benim bebeğim de iri de, cuma 38+0 oluyor bakalım yaron kontrolümüz var bize ne diyecek ben de gün isteyeceğim, 36+4te 3547 gr dı bebeğim
Okyanusymn alininannesii oyyy masalllahh saglıkla gelsınler insalllah. Bızımde yarın tekrar kontrolumuz var. Hayırlı ve guzel haberler alırız insallah ❤️
Gzdsrm ADamla hadi yaa canim benimde 3 gundur falan vajinamin ustundeki kemik agrio oturup kalkarken gece ayni sekilde sagdan sola donerken karnim acio bildiginayy diorum doguruyomuyum bebegimde oyle eskisi dalgalandirmio onada takildim dunle bugun cok cok hareketli deil 🤔ahh bi sag salim dogursaydik
Baharbek Drnzgn 37+5 bu hafta temizlikte yaptıktan sonra hiç iş kalmıyor oğluşum gelebilir artık 😍 ara ara yalancı sancılarım oluyor çatı muayenesinde doktor yumuşama olmuş dedi ama henüz açılma yoktu bu hafta kontrol edicek tekrar ☺️ sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza inşallah 🤲
Drnzgn Baharbek bana da 1 hafta flan önce yumuşama var demişlerdi bu gece sabaha kadar regl sancısı gibi sancı çektim bakalım ne olacak
Kubrabulut sumeyyeesanli aynı durumu bende gelen hafta yaşadım. 36 haftalık hamileyim kolestrol yüksek çıktı diye paniklemiştim ama doktorum hamilelikte bakılmaz bile sorun etme dedi
Eymenn sumeyyeesanli aa gerçekten mi bende sorun ettim kaç gündür ne yapsam diye düşünüyorum bana da sağlık ocağında bakıldı
sumeyyeesanli Eymenn bana da sağlık ocapındaki doktor bakmıştı, bir de bu değerler sıkıntılı, kendi doktorunuzla görüşün deyip korkutmuştu beni. Şaka gibi gerçekten…
sumeyyeesanli Eymenn Sorun etmeyin, ama tabi kolesterol dışındaki değerler önemli, enfeksiyon vesaire
ADamla Gzdsrm o kemik ağrısı önceden vardı bende de çatı ağrısı diyorlar dönemiyordum oturup kalkarken ağrı yapıyordu ben de şüpheleniyordum ama şu anki ağrı ondan biraz daha farklı o ağrılar varken sancı çıkmamıştı mesela şimdi sancım 80-100lerde görünüyor 😂🤦🏻♀️ inşallah bir sağ saliö kavuşsak 🤲🏼
iremelif Ben 36+3 oldum ama hiç yalancı sancım sa gerçek sancım da yok 🧐 yalancıların olması gerekmiyor muydu acaba benim kız nazlı mı olucak gelmeye niyeti yok heralde 😂
Drnzgn iremelif bazı kişilerin ki birden oluyor mesela ben geceden beri aralıksız regl ağrısı çekiyorum doğum sancısı değil buyuk ihtimalle ama bakalım
sumeyyeesanli Fadik03 bildiğim kadarıyla su gelmeye başladıysa belli bir zaman içinde doğumun gerçekleşmesi gerekiyor. Onu doktorunuza sorup teyit edin derim
Fadik03 sumeyyeesanli vallahi çarşamba günü sezeryan olcam ozamana kadar inşalh bişiy Olmaz adet ağrısı gibi ağrı oluo geçio sıklaşırsa ağrım gitcem
Eymenn sumeyyeesanli yarın doktoruma soracam Demir ilacını her gün kullandığım halde çok düşük çıkıyor
Bsra06 Drnzgn ben 36+5 oldum cuma günü doğum tarihi alcaz kilomuz 2.900 martın 2.veya 3.haftası az kaldı