Drnzgn ADamla Allah yardımcın olsun insaah sağlikla kucağına alırsın takılma bence doğum şekline hangisi sağlığınız için daha iyiyse o olsun
ADamla Drnzgn çok teşekkür ederim inşallah ben de o konuda duacıyım sağlıklı olsun da nasıl olursa olsun yeter ki kavuşalım 🤲🏼
Drnzgn Ceylantun massallah döner daha Allah hepimizin evladını sağlıkla sihatle kucağına almayı nasip etsin
Drnzgn Ceylanya bazı kişilerin suyu ve nişanı gelmiyor sancın düzene binerse git bence yani 5 dakikada bir olursa
Ceylanya Drnzgn sancılarım var dün geceden beri ama hiç dakka tutmadım onlar gelmeden doğum başlamas zaten diyerekten öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim 🙏
Eprengarenk Ceylanya sancılarınız nasıl , bebek toplanıyor gibi karın sertleşmesi mi yoksa acı çektiğiniz bişey mi ben hala orayı anlayamıyorum 😅
sumeyyeesanli Eymenn Bildiğim kadarıyla gebelikte kolesterole bakılmıyor, çünkü zaten yüksek çıkıyor. Ben 4 aylık hamileyken sağlık ocağında bakmışlardı. Yüksek çıkınca telaşlanıp doktoruma söylediğimde bana böyle cevap vermişti.
Kubrabulut sumeyyeesanli aynı durumu bende gelen hafta yaşadım. 36 haftalık hamileyim kolestrol yüksek çıktı diye paniklemiştim ama doktorum hamilelikte bakılmaz bile sorun etme dedi
Eymenn sumeyyeesanli aa gerçekten mi bende sorun ettim kaç gündür ne yapsam diye düşünüyorum bana da sağlık ocağında bakıldı
Ceylanya Eprengarenk bebek toplanınca karın zaten sertleşiyor 😂 regl agrısı gibi belden kasıklarıma vuran bi agrı
sumeyyeesanli Fadik03 eğer koku yoksa idrar gibi muhtemelen suyunuz gelmiştir. Online eğitimde öyle söylemişlerdi, bazı gebelerde idrar kaçırır gibi olurmuş.
Fadik03 sumeyyeesanli koku yok kesinlikle 🙄ay korku bastı arada ağrılarımda oluyor ama geçiyor ağrılar sıklaşırsa giderim artık
sumeyyeesanli Drnzgn Bizim daha bir sürü eksik var, 36+1′deyiz ve tek başıma halletmeye çalışıyorum her şeyi😳Allah hepimizin yardımcısı olsun, inşallah sağlıkla ve mutlulukla alalım bebeklerimizi kucağımıza🌸
Drnzgn sumeyyeesanli ne gibi eksikler ben bu yüzden son haftalara bırakmadım hiç bir şeyi sadece detaylı temizliği sona birakmistim oda bu gün bitti şükür annem yaptı 🙂🙂🤭
Nlgn16 Drnzgn bebişim 3400 Gr inşallah beni daha çok bekletmeden gelir çünkü doktorum 3600 Gr’dan sonra sezeryan olma ihtimali var 🙈
sumeyyeesanli Drnzgn bebeğin odası hala bir bebek odasına benzemiyor😅hastane çantamız hazır değil, ev temizlense de sürekli dağılıyor, gibi gibi eksiklerimiz var, bir şekilde bu hafta halletmeye çalışacağız artık eşimle ya da ben yalnız halledeceğim bir şekilde☺️
sumeyyeesanli Fadik03 bildiğim kadarıyla su gelmeye başladıysa belli bir zaman içinde doğumun gerçekleşmesi gerekiyor. Onu doktorunuza sorup teyit edin derim
Okyanusymn alininannesii kuzum persembe tam 38 oluyoruz. 38 de sezaryen için uygun bir hafta benım bebegım iri zaten suan ultrasonda 39 haftalık görünüyo
Kbras Drnzgn 37+0 dün kontrolde 3230 kilo 52 cm boy cıktı. 11 marta sezeryan için gün aldık heeseyimz hazır temizlikte bitti bebişimizi bekliyoruz🙏