Biryigitannesi tgbktszdmr 34 de başladım ama 3 tane falan yiyordum düzenli değildi ama artık düzenli olarak 7 tane falan yemeye çalışıyorum canım
Aminerva1 Biryigitannesi bu arada hurmaninn br etkisi yokmuş bnde sabhlri 1 tane yemeye basladim doktrum kizdi. En fazla seker olan meyva hurmaymis acilmaya falan hicbr ise yaramıyormus
Eprengarenk Ayseguldt evet saniyelik ağrı gibi keskin alttan vuruyor 30 saniye gibi bende 36+3 um ,4-5 gundur o şikayetim var bi de üst bacaklarımda adet sancısı hissi oluyor
Biryigitannesi Emel91 ananas canım birde onu söylediler onu yemeyi deneyebilirsin hurma bnmde midemi yakıyor ama yemeye çalışıyorum
Ranipmust Ayseguldt aynisini bende yasiyorum doktora sormayi unuttum normal mi acaba hem ishallik var hem agri 😩 37+4 um
Biryigitannesi Aminerva1 yaaa bn yiyim mi diye doktora sordum yiyebilirsin dedi ama işe yarar yaramaz diye bişi demedi boşunamı yedim o mide yanmasına rağmen 🙊🤨
Aminerva1 Biryigitannesi valla bilmiyorum canm doktorum br ise yaramadigini hatta bir hastasinn gunde 20 tane hurma yedigini ama hiç-bir aciikigi olmadığını söylemişti seker acisindan oldukca yuksek br meyve oldugu içinde bna yemememi soyledi 🤷♀️
Biryigitannesi Aminerva1 doğru canım çok şekerli birde üstüne çok yediğimde rahatsız ediyor bnm doktorumdan öyle açıklamalar duyamıyorum o yüzden sennki doğru söylemiş olabilir
morpella tgbktszdmr son 19 doktorum gün vermedi henüz ama 20 mart haftası dedi bekliyoruz sezaryen olacağım 36+0ız
tgbktszdmr morpella rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin İnşaAllah. Gününün belli olmasıda güzel bişey aslında bi bakıma. Normal olacak olanlar misal ben öylece bekliyoruz ne zaman olacak diye 😁