tgbktszdmr Kızlar son ayıma girdim 35+3 ile. Nasıl bir heyecan var bu ara anlatamam acayip acayip😁😍 nasıl geçti 8 ay böyle hızlıca. Sizlerde durumlar nasıl nasıl gidiyor sıkıntılara rağmen mutlu olanlar el kaldırsın 🤚🏻 ❤️
Biryigitannesi tgbktszdmr son 15 gün içindeyiz artık gelsin diye dua edip duruyorum hurma yemekten dişlerim acıdı ☺️ Uykuyu zaten unuttum ama hergün en ufak bi ağrıdı geliyor heyecanı çoook güzel ☺️
mercimeginanne tgbktszdmr ilk zamanlar bakardım ben daha 6-7 haftalığım millet 30lu 38li yada doğurmuş öyle post açardı 😂 acaba ben bugünleri görebilcekmiyim derdim 😂🙈 şimdi biz olduk 36+5 nerdeyse doğurcaz 😂 bazen hemen doğsun istiyorum konusuyorum kızım doğ artık ama bazen de diyorum biraz daha bekle daha erken diye 😂 bende ne yaptıgımı bilmiyorum artık
medosegemira tgbktszdmr bizde 37+6 yız yarın covid testi verip tam net gün alıcam hafta içi dogum olcak nasipse ama sbh 7den beri geçmeyen adet sancm var napsam bilemedm🤦♀️
Ayseguldt Biryigitannesi aynıyız sanırım ben 38+0 bise sormak istiyorum şeyiniz kemiği ağrıyomu yada ara ara alttan böyle 40-50 saniye süren sancılarınız oluyo ben 1 haftadır böyleyim bide akıntım aşırı derecede arttı ve ishalim 🥲
tgbktszdmr Biryigitannesi maşaAllah maşaAllah sağlıcakla kolay bir doğumla kavuşun inşaAllah 🥰 hurmaya kaçıncı haftada başladınız
tgbktszdmr mercimeginanne ağırlaştık iyice ondan oluyor bu durum bende de oluyor 😄 bazen de ağrılar olunca hemen doğsun istiyoruz vaktini kendi belirleyecek yavrularımız hayırlısı olsun😄😍
Oz-lem Ayseguldt bende 38 haftaya girdim . Geçen hafta akıntı ve kaşıntı oluştu . İstarda enfeksiyon çıktı . Fitil +antibiyotik yazdı doktorum . Şuan iyiyim çok şükür
Biryigitannesi Ayseguldt canım bn o kemik ağrısını 20 haftadan beri yaşıyorum ya ama şu son bi haftadır daha fazla doktoruma sordum rahmindeki baskı artıyor kilo aldıkça o yüzden oluyor dedi özellikle geceleri çok zorluyor beni o kemik ağrısı ve sürekli ara ara da olmuyor bnde 😔
Eprengarenk Ayseguldt evet saniyelik ağrı gibi keskin alttan vuruyor 30 saniye gibi bende 36+3 um ,4-5 gundur o şikayetim var bi de üst bacaklarımda adet sancısı hissi oluyor
Ranipmust Ayseguldt aynisini bende yasiyorum doktora sormayi unuttum normal mi acaba hem ishallik var hem agri 😩 37+4 um
biranneikikedi medosegemira ben de sezaryen olacağım, sizde kovid testini önceden mi alıyorlar, değişkenlik gösteren bi şey mi?
biranneikikedi medosegemira dün ben de geçmeyen sancıyla gittim bakterim vardı meyerse o tetiklemiş. Geçmiyorsa mutlaka görürün
Serrax Merhaba,ben de 34+2 yim ama sezaryen olacağından son 29 günümüz kaldı. Heyecan dorukta😍🤗 her şeyimiz hazır oğluşu bekliyoruz🤲🏼 Ağırlaştım,bel ağrılarım çok oluyor ama idare ediyorum şimdilik 😊 gün sayıyorum sadece
Derinsmom tgbktszdmr her türlü sıkıntıya düşük riskine,erken doğum riskine rağmen son 19 😍 heyecanlı bekleyiş devam ediyor
Ezolym tgbktszdmr 37 hafta oldum şükür. bebeğimin ters oldupunu söylüyor doktor şimdilik dönmesini bekliyoruz 8 martta nst için gidicem belki sezeryan için gün verir ya da döner bebiş inşallah🤲🏻🤲🏻
glcn_1289 Biryigitannesi benim de öyle ağrıyor ara ara değil gece Felan onun ağrısına uyanıyorum benim en başından beri öyle ama şimdi daha çok şiddetlendi
Biryigitannesi tgbktszdmr 34 de başladım ama 3 tane falan yiyordum düzenli değildi ama artık düzenli olarak 7 tane falan yemeye çalışıyorum canım