Minik_kalplim_ Bu aslında doğru. Hurafe değil yani. Kız bebek ya da erkek bebek beklerkenki salgıladığımız hormonla alakalı. Bu hormonları da vücudumuzdan sadece kan ve çiş yoluyla çıkartabiliyoruz. Eskiden de cinsiyetler turnusol kağıdına işeyince belli olurmuş, aynı mantık. Lavabo açacağının içindeki kimyasallarla çişimizdeki “bebeğin cinsiyetini belli eden” hormon tepkimeye girdiğinde oluşan renk de bebeğin cinsiyetini tespit etmemize yarar. Tabi ki en doğru sonucu ultrasonda görürüz çünkü bildiğiniz gibi kadınlarda Y (erkek) kromozomu yok ama erkeklerde X kromozomu (kadın) var.