DenizSayer Bende ilaç içemiyorum Ya ilk başlarda prilam iyi geldi sonrası kötü geçti boğazıma takılıyor ilaç kusturuypr hastanelerde geçti ilk aylarım beni iyim dediğimde kötü oluyorum o yüzden kötü diyorum 🙄 Kabız oldum bi de öldüm öldüm dirildim ne yaptıysam olmadı 🥺 inşallah canım 🙏🏻