fatmanurdaldeniz Angels-35 1prensesgeliyor rabbim inşallah sağlıklı sıhhatli şekilde evladınızı kucağınıza alıp evinize dönmenizi ve kolay,sıkıntısız doğum geçirmenizi nasip etsin… bende de aynı sıkıntı var Rumeli hastanesinde ki doktorumkanuniye sevk etti perinatoloji doktoru İsmail bey varmış çok iyi bir doktor olduğunu söyledi… mutlaka ona ulaşmaya çalış dedi… ama benyine Kanuni’nin eski perinatoloji doktorlarından biri olan Ali ekiz’le özel muayenesinde devam ediyorum şuan 34.haftadayım… doğum sonrası tecrübeni hastane falan değerlendirmesi olarak paylaşabilirseniz çok sevinirim
1prensesgeliyor Angels-35 evet dun yaptim dogum. çok şükür. ama bebegi üniversite hastanesine götürmüşler kalp ritminde ve nefesinde sıkıntı olmus dogumda. ama cok şükür iyiye gidiyormus
Angels-35 1prensesgeliyor gözün Aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 kanama vs bişey olmuş mu doğumda
arisin_annesiii 1prensesgeliyor canım burun ameliyatı ufak bir ameliyat değil ki burun ameliyatı olduysan sezeryandan korkma. Senelerdir hala karar veremedim burun ameliyatına baya riskli bir ameliyat
1prensesgeliyor Angels-35 bilmiyorumki inan hic birsey söylemediler . dogum yaptıran doktor kim onu bile görmedim bilmiyorum. bilgi verende olmadi. konusmadim hic. ama çıkarken soracağım yarin.
Angels-35 1prensesgeliyor neyse sağ Salim kurtuldun ya önemli olan o bebeğine de kavuşursun inşallah bir an önce sağlık durumuyla ilgili bilgi verdiler mi?
1prensesgeliyor Eylul2107 30 haftadan sonra çok zor çıkıyormuş canım. 39 da alirlar seni sezeryana. korkma.
1prensesgeliyor Eylul2107 ben 39+0 da sezeryan günü verdiler canım. hatta 36-38arasi alinmasi lazimmis .
Eylul2107 1prensesgeliyor doktora sekretere oyle birsey not et dedi sekreteri one diyince bebek tam duzelmemis yamuk duruyo dedi anlamadm bende bizimde haftaya kesinlesecek suan icin hic birsey yok gelmek istemiyor benimki :)
Eylul2107 Allah sizinde yardmcnz olsun korkmayin ağrı esiginiz yoksa normal dogum daha zor gelir hangisi hayirlisiysa öyle olsun insallah , benim ilk normaldi ikinciyi sezeryan olsun isterim ama etraf okdr korkuttu ki ondanda korkmaya başladım 🙄