mart anneleri 2.mart sali doguma giriyorum 39 haftalik olunca alalim riske atmaya gerek yok dedi doktor. 2 tane normal dogumum ardindan plesanta previadan dolayı mecbur zorunlu sezeryan olacak. cok korkuyorum. hem riskinden dolayi hemde ameliyat sonucta diye. cevrenin anlatimina görede bayagi piskolojim bozuldu.normalde en ufak burun ameliyatında bile ayikamamistim hep uykumda bile istiğfar edip kusmustum ve bayagi bas agrisi yapmıştı narkoz. kendimi cok zor toparlamistim. inşallah bünyem kaldirir ne olur dua edermisiniz bu plesanta previadada cok kan kaybi oluyormus. inşallah hepimiz kucagimiza saglikli alip evimize hemen saglikla döneriz