Deletedmom737382 amin canım inşallah 🙏🏻 Gebelik öncesi şeker yoktu evet , gebelikle birlikte çıktı şekerim. İnsülini günde 3 defa 4 doz yemekten hemen önce kullandım. 9. ayımızda bebeğim büyüdüğü için şekerim yükselmeye başladı. Sabahları 6 doza çıkardı doktorum. Diyet + insülin şeklinde 7 ay devam ettim ben. 8-9. haftalarda şekerim olduğu anlaşılmıştı ve yine bu haftalarda şeker yüklemesi yapılmıştı 75 mg lık. Açlık 69 , ilk 1 saat 225, ikinci saat 195 çıkmıştı. Doğumumu 4 şubatta yaptım, dahiliye doktorumuz 1 ay sonra çağırdı kontrol için. Henüz ayım dolmadığı için şekerin geçip geçmediğini bilmiyorum. Doğumdan sonraki gece hemşireler kontrol ettiler sürekli şekerim yoktu. Evde ölçüm yapıp doktora atmıştım yine şekerim yoktu. Bakalım muayeneden sonra ne olacak hayırlısı 🙏🏻🙏🏻 Doğumumu hiç sorma. Anestezi uzmanları çok acemiydi. 4 defa spinal iğne yaptılar. 3. de ağladım doğurmuyorum dedim. Bir erkek anestezici geldi 4. ye o uyuşturdu. Beni korkutan canımı acıtan tek şey o oldu doğumda. İkinciyi Allahım nasip ederse genel anestezi ile doğuracağım. Spinal iğneden hayatım boyunca hep korkacağım 😔 hala yaşadığım o acıyı sırtımda hissediyorum 😕