Eceee7 Allah bağışlasın canım inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlere😊 erkek benim canım dediğin gibi oondan da olabilir doktor gelişimi iyi diyor çünkü. Benim de rahim ağzımda kısalmalar oluyor önceki bebeğim 19. Haftada doğmuştu. Ben bir aydır falan dediğim gibi zararlı şeyleri kesmiştim sadece yarım kilo aldım o da normal heralde bebek her geçen gün büyüyor.aslında atabilirsen fotosunu iyi olur kendiminkiyle karşılaştırım benim diyetisyen standart liste verdi sanki