NAZ2333 3851 benimde bu gun sag kasigimda agri ve batma gibi bi agri oldu hafifledi baya normal mi yarin dr gidicem ama kafama takildi sorim dedim 26 haftalik olduk
3851 NAZ2333 valla bilmiyorum canm az once markte gittim gjderkn bisey yoktu gelirken agridan yuruyemedm yurudukce sanki etim kemigimden ayrildi cok korktum esimde yok evde simdide sol kabjrgam agrio
NAZ2333 3851 benim baya hafifledi adim atarken benimde agriyodu yavas hareket etmeye basladim iyim su an dunden veri bebisin kiyafetlerini yikiyorm utuluyorm acaba cok mu yoruldm
cansugrn Minnakhamis 31+6dayiz 🙂 zor zamanlar basladi erken yorulmalar bel kasik agrisi gece uyuyamama🙄
Minnakhamis cansugrn ben 27. haftayım henüz balayından çıkmadım sanırım 😬😀 o haftalar neler olacak bakalım 🙇🏻♀️ hafta ilerledikçe gebelik zorlaşıyor Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻🌸
Bsmlh Minnakhamis suyumuz az direnç var canım sıkıntımız var ama Allah büyüktür 🤲 erken doğacak tutabıldıgımız kadar tutmaya çalışıyoruz
Minnakhamis Bsmlh dua edicem senin için inşallah hayırlısıyla sağ sağlim kucağına alırsın bebeğini 🤲🏻🌸
3851 NAZ2333 amin insallah gecmezse hastaneye gitmek zorundaym esimde evde yok endiseleniyorum bebegim icin
cansugrn Minnakhamis aynen sen henüz balayindasin bu zamanin tadini cikart😊 haftalar ilerleyip zaman daraldikca zorluklari da artiyo ama napalm buna da sükür sonunda bal evlatlar var😍
archmom Minnakhamis bizde geçtik yarın kızımla 28 haftalık oluyoruz . Mide yanmalarımız vardı 2-3 gündür azaldı . Çok hareketliyiz . Kavuşacagımız günü bekliyoruz kızımla 🥰🙏🏻
eminerol Minnakhamis bizimde 3 haftamız kaldi 2.trimesteri bitirmemize cok heyecanlıyım… 22 haftamdayim besik kuranlar var mı acaba erkenmidir..aldik bekliyor suan