Anne54 benimde 29 haftayacaan hep yuzunu falan kapatdi, cinsiyyetini bile 25-26haftalikken oyrene bilmişdik😊 doktorum sagolsun sabirla kontrol etdi yarimsaat ara verdi bişeyler atışdirdim, fotografsiz birakmadi bizi, bizim bebiş bişeyler yiyince firliyan biri😁doktor karnimi doveclediyi halda hiç umrunda olmaz arkasini yasliyordu, yuzunu elleri ayaklari ile kapatiyordu, doktor yuzunu gore bilecek pozisyonu tutuncada ya kafasini geriye yasliyor yada öne dogru😁😁 ellerini bile sakliyan bi çocuk, ultrasonda sadece iç orqanlarina rahat bakiliyor😁imkani olsa onlarida saklar gostermez😁