Ysmn_yknn bendede oluyor hissediyorsam ertesi gün hissetmiyorum yada bi kere çok hafiften oluyor yinede aklında kalmasn doktoruna bi görün veya sağlık ocagndaki hemşirenle konuş bi dinle kalp atışını için rahatlar minik uyuyordur annesi sen endişelenme rabbim sağlıkla kucagmza almayı nasip etsin bütün gebelerle birlikte