Ya arkadaşlar merak ettim herkesin normal olarak sabah bulantısı oluyo bende 10. Haftadayım 8. Haftamda bulantım başladı ama benim ki her gün ikindi vaktinde başlıyo yatana kadar gece devam ediyo böyle günün geç saatlerinde bnm durumumda bulantı yaşayan varmı