Yasmer123 ADamla bizde öyleyiz 23 mart gözüküyo ama bekleyemeyiz büyük ihtimalle bebiş nasıl kilosu falan
kuzeylianne Yasmer123 hiç fikrim yok maalesef. Ama bizim suyumuz ve gelişimimiz iyimiş. O yüzden beklıcez hala açılma olmazsa muayene, suni ve sezeryan şeklinde ilerlicez dedi. Allah yardımcımız olsun.☺️
pptya01 Hamileliğim boyunca ağrıdan sızıdan duramadım canım çıktı ama 11 mart son 38+1 im son 2 haftadır hiçbişim yok nerdeyse ya şaka gibi
Yasmer123 pptya01 ya bebekler çok inatçı bizimki ultrosonda durmadan tekmeler tekmeler doktor nst ye bağlıyor hareket yok resmen 😂😂
OzgeAlya Merhaba güzel anneler benim sorum alakasız ama yarın ikili testim var saat 16′da aç karnına mi kan vericem nasıl olucak bilgilendirir misiniz beni çünkü ben çikolata yemeyi düşünüyorum bebeğin hareketleri olsun diye
feyzos NerminBal ikinci doğumum benim bu sezeryan olacak o yüzden olmadım ilkinde olmuştum iki sene önce çok acılı bir işlem değildi