Nergs199 Slm kızlar şuan 8 haftalık hamileyim .6+4 te kalp atışını duymustuk. Tekrar kontorle kacinci haftada gtme liyimm .çok sık ta ultrasyon la baktrmak istemiyorum korkuyorum. Bi dusugum oldu .onda da kalp atışını duymustuk ikinciye gttgimiz de kalp atisi yoktu.şimdi oyuzdenn çok korkuyorum doktora gtmek ten . Bana bi akıl verebilirmisiniz🙁
TubaUzar Nergs199 ıyi geceler sana akıl vermek değilde standarta hersey normalse doktorun 1 ay sonra ya da 2 hafta sonra görmek isteyecektir. Doktor bir sonraki kontrolün hakkında birşey söylemedi mi? Yani burda bizim şu tarihte git bundan sonra şu kadar zaman geçsin dememiz saçma canım
Nergs199 3 hafta sonra gel demişti de içimden hiç gtmek gelmiyor illaki gtmem gerekirmiki. Hiç bi sorunum yoktu gayet iyi demişti son gttgimde
TubaUzar Nergs199 tamamda ne zamana kadar bekleyeceksin Canım? Allahın izniyle bisey olmaz korkma dua et. Yani bisey olmuş olsa allah korusun bunu bilmemek daha kötü değil mi? Ihmal etme derim ben
seymen Nergs199 Gitmelisiin, her şeyi düşünerek, mantıklı olarak gitmelisiin. İlaç verir, vitamin verir, gelişimini takip eder ona göre yol alır. Korkularını bi kenara bırakıp bebeğin için gitmelisin.
Prensesininannesi Nergs199 söylediyse git canım zaten fazla olduğu zaman kendileri almıyolar ultrasona ki kanına felan bakıyolar ediyolar ilk aylar yanlış hatırlamıyosam
Nergs199 SevdaPlt hiç bişey demiyo ki doktorlar nedeniyle ilgili dedikleri şey ilk gebelik lerii n çoğu böle sonuclsniyo diyolar. Patolajiye gönderdiler hiç bişey çıkmamıştı hiç bi sorun yoktu
Kekmez Nergs199 korktun diye gitme istersen hiç korkuyorsun ya kötü birşey olma ihtimali her zaman var Korkarak kaç istersen artık hayırlısı neyse o olur son olarak ultrasyon değil ultrason sevgiler
Neslihan38 Nergs199 beni doktorum ilk haftalarda 6 haftadan 6 haftaya cagırıyordu daha sonra 4 haftaya düştü daha sonra 3 e şimdide haftada bir gidiyoruz doktorun ne diyorsa onu yap bence
Dilek37 Nergs199 8 haftalık olmuşsunuz bence bir kalp atışını duymak için gidin hem içiniz rahatlar bi sıkıntı yoktur diye düşünüyorm sonrasında 4 haftada bir çağırıyorlar genelde
Minigininannesi Nergs199 doktorların söylemi şu her hamilelik ayrıdır bir önceki ile ilgisi yoktur ilk önce bunu kabullenmelisiniz yaşandı ve bitti diye. Bakın size Rabbim bir daha nasip etmiş inşallah sorunsuz bir hamileliginiz olur bol bol dua edin kendinize vesvese vermeyin vesvese seytandandir. Siz kontrollerinizi aksatmayın doktorunuzu dinleyin tetbir sizden takdir Allah'tan kendinizi ve bebeginize emanet edin 😊 ilk gidişim 7-8 haftalikti 2.gidisim 12. Haftada ikili test içindi 4 hafta kadar arası olmuştu
Nergs199 Minigininannesi çok tesekurler Allah razı olsun içimi rahatlattiniz 😊çok saolun. 12ci haftada gdeyim ozamn bnde
deletedmom6295 Nergs199 kişiden kişiye değişir doktor kontrolleri ben ilk iki hafta haftada iki kez gittim sonra haftada bire çıktı şimdi de 15 güne bir gideceğim. Doktor zaten bir aksilik olmazsa diye altını çizip şu kadar zaman sonra gel diyor
Minigininannesi Nergs199 siz doktorunuzu dinleyin bana 12. Hafta dedi belki sizde farklı bir durum gördü o yüzden tekrar gel dedi gitmelisiniz bence 😊
Nily Doktor kontrollerini aksatma tabiki Korkma dua et sadece. Risk herzaman herkeste var Allah hepimizin yavrularini bagislasin bizlere insallah.. gonlumuze gore versin..🙏
beyzanur06 doktoru dinlemeyip burdan birinin soyledigi haftada gitmeniz ne derece dogru ? doktorun uc hafta sonra gel demis kızlardan biri ben 12. haftada gittim dedgi icin bende 12. haftada gidiym ozaman diyosunz herkesn gebeligi farklı kimse burda doktor degil olsa bile sizi gormeden muayene etmeden yönlendirme yapmaz takibinde oldugunuz doktorunuz ne zaman uygun görüyorsa o tarihlerde gidiniz lütfen 🙏🏻
Zeykem Nergs199 ben her muayeneden cıkınca doktorum su zamana al der bende alırım randevuyu o yuzden bence onu dınle