alimerve ben benimkine sordum doğumu yaklaşanlara gitmeden önce haber veriyorum dedi isteyeni sezeryana alıyorum normal doğum isteyenler icapci kimse onunla doğum yapıyor dedi, valla doğuran ben olucam sonucta doktor da bir aksilik olmadığı sürece müdahale etmiyor genelde ebeler hallediyor Cok takilmadim o yüzden ya da şu an vakit var diye öyle geliyor bilmiyorum 🤷😂