36+6 oldukkk Bugün sabah leke geldi ve belimden başlayıp karnıma gelen sancılarım vardı bekledim akşama kadar duş falan aldım en son dayanamadım acile gittik acilsek doktor nst de sancımın çıktığını söyledi istersen yatış yapbiliriz dedi ama dogumunu başlatmak için iğne ilaç vs vermiycem dedi bende yatmadım eve geldim agrın çok artar leken olursa hemen gel dedi şu anda da sancım var özellikle altıma vuran bi agrı var felaket sağımdan soluma dönemiyorum o derece .😞 Sizde de böyle durum yaşayan var mı kızlar aranızda