Brc21 ben sürekli kullaniyordum aslinda ama hamile olduğumu bilmiyordum o ara ilaci biraz ihmal etmistim hemen yukselmis. Ogrendigim gibi ilac kullansam da cok cabuk dusyremedik maalesef. Tekrar hamileyim 100 mg levotiron kullanıyorum sabahlari ac karina, siz basladiniz mi ?