Flz25 kesnlikle ahmet hoca. Hastane cok temiz diyemem ama onemli olan doktor degil mi gecen hafta arkadasn dogumunu yapti resmen bebegnin hayatini kurtarmis sknti olusmusta doğumdan once, batmanda ozel hastaneye gdyordu hijyen diye ordakinkadin doktor nesterle kesmeyi dusunmus var olan siviyi. Bende ahmet hocaya gittim gerçekten cok ilgiliydi. İnşallah burda dogum yaparsam kesnlikle ona yaptrcam dogumumu insallah 🙏 muayene 70 lira olmus 60 ti canm.