denizali_ Flz25 Siirt özel hayat hastanesi Ahmet hoca çok çok iyi kesinlikle orayı tavsiye ediyorum biz aile ve sülale boyu ona gideriz hep
rukiss34 Flz25 Batman Medical park Kemal coşkun ismini çok duydum riskli gebeliklerde falan baya iyiymiş. Ben de aynı hastanede Songül hanıma gidiyorum çok tatlı ilgili bir hanım
tonbikinannesi rukiss34 merhaba bende songül hanıma gidiyorum kaçıncı haftadasınız detaylı için gittiniz mi ?
NilDenizpksr rukiss34 Bende çok duydum Kemal coskunu ama şuan Zilan hastanesinde yüksel hocaya gidiyorum gayet memnunum 👍🏻
denizali_ Flz25 hayır canım olur mu öyle şey aksine devlet hastanesinde ablam doğum yaptı hijyen olarak berbattı
rukiss34 Flz25 doktordan doktora değişiyorda Songül hanım 175 indirimli 146 veriyoruz. Kemal bey de aynı galiba
denizali_ Ftma1aa aynen öyle canım bende şuan Mersin’de oturuyorum Allah’ın izniyle memlekette doğum yapmayı düşünüyorum inşallah nasip olursa
Ftma1aa Flz25 kuzenim orda ebe ben ona sordum doktora sormamistim. 500 TL dedi normal doğum için sezeryani hatırlamıyorum şu an iki bin falandı sanırım
Ftma1aa GAda bende hastaneyi hiç temiz bulmadım ama işte doktorum iyi o yüzden oraya gidiyorum peki devlette sizin önerdiğiniz bir doktor var mi
rukiss34 tonbikinannesi 33+5 im önce Emire hanıma gidiyordum o zaman detaylı için Diyarbakır’da bir doktora gittim. Sonra Songül hanıma geçtim.