Ilaydaylmn Valla canım benimde kilo problemim var ne yalan söyleyeyim ama benim kilom TSH hormonundan gelio.. Ben verdiğim kiloları sonra kat kat aldığım için kilo veremiyorum. Doktora gittim tüp bebek için kontrol etti tahlil yaptı ama bana hiç kilo ver demedi bana dediği tek şey oldu Ben ne kilolu insanları hamile braktırdim bende işte ozaman doktoruma güvendim tüm kalbimle.. Tedaviye başladık .. Sonrası polip ameliyatı oldum.. 2-3 ay embryolarimi dondurdum şimdide Transferimin 9 günü inşallah güzel haberler aliz.. Benim sana tavsiyem eğer İstanbulda yaşıyorsan Bahçeci Fulya Tüp bebek merkezi Dr. Mehmet Reşit ASOGLU git hiç pişman olmicaksin hattaaaa instagramda profili var baka bilirsin. Ben okadar sıkıntılı, stresli gittim ki yanına beni çok güzel rahatlattı ve çok güzel anlattı herseyi.. 🤲