5.haftada başlamıştı.günde 9,10defa çıkarıyordum.12.haftaya geçince günde 1,2ye düştü.şu an 14deyim ve çok nadir oluyor bulantım.bunun sebebi yemekleri eşimin yapıyor fakat tam anlamıyla yapamıyor olmasıydı sanırım.onun yaptıklarından da tiksiniyordum kendim zaten yapamıyordum,katlanamıyordum kokuya falan.şimdi kuzenim yanımda kalıyor herşeyi o yapıyor ve tiksinmiyorum.12.haftaya girince doktor folik asiti bırak demişti ondan da kesilmiş olabilir emin değilim