elfshka Çok merak ediyorum gerçekten ekşi canı isteyen gebeler çoğunlukla kız bebek sahibi mi olurlar ya da devamlı tatlı yiyenler erkek bebek sahibi mi olurlar? 😂 Biraz goygoyunu yapalım sizinle.. Şuan deli gibi ben de turşu yiyorum da ahahsh
egesmom elfshka valla tatlıyla hiç işim olmadı ekşi acı tuzlu ne varsa yedim herkes kesin kız diyordu erkek bebeğm olcak😂
BegumIscanTunc elfshka 18+3 haftayim şu ana kadar hep ekşi yedim ekşi elma limon ekşi şekerler ve biz 18 haftada kızımız olacağını öğrendik 😂😂 hurafe bunlar ama insan bir şaşırmıyor değil yani
ysfali06 elfshka sürekli canım turşu ve limon istiyordu seviniyorduk kız geliyor diye ama oğlumuz olacak 😅😅 şuan 34+5deyiz tüm hamilelik boyu toplasan 3 defa tatlı anca yemişimdir 😅😅😅
Abu elfshka bəndə ewkiyi seviyorum hic tatlı canım çekmiyor yeşil elma tuz eliyib yorum ama cinsiyyətide bilmiyoruz hala 13+5 olduk
Omerhatice elfshka bende tam tersi oldu canm o degil 😁 ye tatliyi çıkar hakkiyi derler ama.ben oğlumda çikolatadan ve tatlıdan tiksindim eksi aci ya boğuldum Kizimdada simdi hayvan gibi tatlı yiyorum eksi yerim ama hiç hiç canim çekmez önümde olursa yerim 😊
kucuktosbik27 elfshka valla arkadaşımın erkek olucak hep tatlı yemiş ben normaldede mayhoş şeyleri severim benim kızım olucak ama annem bana hamileyken kiloyla çikolata tatlı yermiş abime hamileykende hep meyve yemiş oyüzden hiç doğru diyesim gelmiyor😅
Arifcaninannesi elfshka deli gibi 10 kilo turşu yedim her iki hamilelegimdede 1 yaşında oğlum var şuan 21 haftaligim diğer oğluma😜
Abu Arifcaninannesi benimde keşkə sizin gibi olsun 2 kızım var hep ewki yedim ,wimdi yine eşki tüketiyorum ama cinsiyyətide orenemedik hala
psychologist elfshka 4 aylığim tatli delisi ben yedikten sonra hala kusuyorum 😱😩 ekşi tuzlu cok severek yedim ve büyük ihtimalle kızımız olacak 🥳🤩
Seda-34 elfshka 25 haftalığız şuan. İlk 4 ay tatlıdan nefret ettim resmen. Ekşiye aşırı düşkündüm ve bebişim erkek🙈 Ama son 2 3 haftadır tatlıcı oldum😊 kayınvaldem de 3 gebeliğinde de turşu aşermiş 3 çocuğu da erkek😃 ben hiç bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum
Tugbaslan3458 elfshka deli gibi tatlı yedim hayla daha bayılarak aserip canım tatlı istiyo 35+3 olduk tatlıya doyamıyorum 😒🤦🏻♀️🩰hiç ama hiç ekşi yemedim de asermedim de ne turşu ne ekşi meyve vs vee bebeğim prenses 🍼👚🧸
Neslihanbew elfshka kızımda da oğlumda da değişmeyen tek şey tatlı sevdam her ikisinde de deli gibi tatlı yedim ekşi de yedim tuzluda ama tatlı her ikisinde de aşırı 😅
Neslihanbew elfshka bu arada arkadaşım da deli gibi turşu yiyor aynı zamanın hamilesiyiz onun da oğlu olucak ben tatlı benim de oğlum 😅
Lilo Hamileliğimin başından beri şalgam suyu kadar hosuma giden baska bir şey yok. Oğlum olacak hayirlisiyla 🤲🏻
Ozdmrkbraa elfshka ben hamile kalmadan önce turşu küpüne girerdim suyunu ayrı içerdim şok severdim hamile kaldım hep tatlı yedim tatlı aşerdim oğlum oldu yani bu söylem bende tuttu 😂