mehbur Kızlar ilaç kabızlık yapıyor diye okudum nette kullanan var mı ? Nasıl kullanıyorsunuz? Aç mı tok mu?
Zynp53 mehbur bende aç karnına içiyorum ve içtikten 2 saat sonra süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Kabızlık fena. Beni baya zorluyor maalesef
Zagrozunannesi mehbur bende kabızlık olmadı🙅♀️Aç karnı iç ve içtikten sonra yemek yeme hemen ve yoğurt cay kahve ıcme ki etkısı olsun
Yunusm123 mehbur ben mide durumuma göre aç ya da tok içiyorum bi sıkıntı yaşamadım hiç. Eğer mide bulantim yoksa aç içiyorum bulantim varsa sabah yok karnına alıyorum
Duyguynrky Aç karnına alıyorsun ve içtikten 1 saat sonra peynir yoğurt çay kahve tüketebiliyorsun eğer içer içmez tüketirsen etkisi çok azalıyor. Ben sabah içiyorum kahvaltı hazırlıyorum yavaş yavaş 1 saat geçmiş oluyor
Duyguynrky Devraninannesi tok karnına içilmesi önerilmiyor demir hapı olduğu için. Yani demir bileşenleri kolay nötür olabiliyor ya da kahvaltıdan 1-2 saat sonra alınmalı. En etkilisi sabah/akşam aç karnına.
ozgeilhan Tok karnına çok farketmez belki ama içinde Demir olduğu için süt ve ürünleri bide kafein içeren şeyler demirin emilimini azaltıyor. O yüzden açken mide bulantısı yapıyorsa (bana yapıyodu çünkü) yemeklerden falan 1-2 saat sonra iç diyor doktorlar.
Deryya Ben tok karnına alıyorum. Ama süt ve süt ürünleri tükettiysem 1 saat sonra alıyorum. Bende kabızlık yapmadi.
Ayseeelif mehbur valla ben de birşey farketmedi denedım iki türlü de 😊ama aç karınla içyrirum .o sırada 15,20 dakikaya da kahvaltımı hazrlıyrum .hicbir sıkıntı olmıyor😉
Kanarya mehbur bende sabah aç içiyordum bulantı yaptı bende 15-20dk snra geri çıkarıyodum, doktoruma danıştım akşam tok içmemi söyledi. Şuan bu şekilde devam ediyorum gayet iyiyim çok şükür🙏
kubranur58 mehbur gyno ferro sanol kan ilacı nasıl kabızlık yapiyormuş bende hiç olmadi aksine 😂🤣🤣🤣 ama ilacı bol cu ile tğketin yoksa bende fena mide ağrilari yapti değişmek zorunda kaldim
Minikannecik Sabah aç kanrina kahvaltidan önce iciyorum arasinida okadar uzatmiyodum kahvaltiyla ama hepiniz ara veriyosunuz ben bilmiyodum bnde oyle yapiyim bari...
gonulcelen Ben de inanılmaz bulantılı günlerde başlamama ve hatta hiç hap içemememe rağmen içiyorum şua hala devam ediyorum bulantı yapmıyor sabah içiyorm 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum bnde
Premses Aç karnına kullanıyorum ve ictikten 3 sonra kahvalti yapiorm ictikten snra ilk 3 saat sut yogurt peynir yasak