Bsrkst aynısı bende de var. Hatta aynı anda hamile kaldığımız diğer arkadaşlarda da var. Ben öle çok göbekli biri olmasam da şu an ki görüntüme baksan 4 aylık hamile dersin. Özellikle alt karın çok şişti.
ben kan sulandırıcı oksapar ve progestan kullanıyorum. Herkes bu ilaçların yan etkisi sebebi ile karnın şiştiğini söylüyor.
öyle ki gittim lcw den hamile pantolonu aldım çünkü artık sığmıyorum kotlara falan. Çamaşır da aldım rahat lastiği sıkmayan. Şu an iyiyim 😂