Merve1455 bilmiyorum benim ilk oğlumda da cıkmıştı 30 dan sonra ama oğlum melek oldu ama endişelenmeyşn şekerim de yoktu su fazlalıgıyla ilgisi yoktu melek olmasının cünkü cok fazla suyu fazla olup dogum yapan cok annemiz var işte şimdi yine su Fazlalıgı diyince blraz normalim bozuldu dikkat etmeye başladım bende