Burcumtlg Hıçkırığı nasıl anlıyorsunuz hissediyorsunuz kızlar ☺️ 33. Haftaya gireceğiz ben anlamıyorum sanki 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Dilek-Can izmirsibel benimde ilk gebeliğim? Ama ben hamilelikle ilgili kitaplar okuyorum normal yani bebeğin hıçkırması
izmirsibel Dilek-Can doğrudur ama belki arkadaş müsait değildir bilemeyiz yani araştırmak güzel bende okuyorum ama herkes bir olmaya biliyor☺️
Burcumtlg Dilek-Can aa ben genelde otururken oluyor bu acaba diyorum baskı yapıyorda ondan mı atıyor bu ne ki diyorum rahat pozisyon alıyorum geçiyor 😝 teşekkür ederim 🤩🥰🥰🌸
BrcHmt 30+5 haftalığım 🤰🏻 Hıçkırığı ben de anlayamıyorum nasıl oluyor bilmiyorum henüz. Bazen sıçradığını düşündüğüm bir hareket yapıyor içimde titriyor gibi 😂 onun dışında benim hiç midem bulanmamıştı. Bu hafta mide bulantısı ve yanması türedi bende 😒
Merved91 BrcHmt karında seyirme gibi tık tık tık oluyor düzenli aralıklarla. Kalp atışı gibi aynı zamanda☺️
Merve6521 Merved91 evet ya uzun sürdükçe üzülüyorum kıyamıyorum ona 😊 şuan bile yazarken hıçkırıyor minnağım
ikincikezanne_ Merved91 benim de her gün oluyor canım günde 3-4 kere bazen 5-6 dakika sürüyor sürekli pıt pıt atıyor karnımda