Zhraaltun canım benimde sol tarafımda ağrım vardı çok şiddetli duramıyordum ağrıdan bayılmıştım hatta 5+5 haftalık hamileydim ,sabah uyandığımda leke vardı çok korktum doktora gittim düşük yapıyorsun dedi ama yine de progestan iç belki kalacak dedi.Çok şükür 24 haftaya geldik bugün 🙏🏻hiç bir sıkıntımız yok.Biraz bekle daha çok erken ,moralini bozma inşallah görürsün keseyi