Bugün kasik agrisiyla doktra gttim 4+3 gunluk hamileyim doktr önce kist agrisi dedi ve keseyi göremedi kan tahlili yaptrdim beta 3118 ckti alttan muayene yapti kese yine yok dis gebelik dedi dis gebelikmidir okadar afalladim ki pazrt.gel tekrr bakalm emn olmak icin ama baya baktilar kese yok