Mahur büyük oğlumun (şuan 2,5 yaşında) 12-13, küçük oğlumun (1 aylık) 9-10 şeklindeydi. İkisinde de her saat başı emzirdim, gak guk memede tuttum. Sabah öğle akşam üzeri günde 3 kere sadece badisiyle bırakıp 5-10 dk ana kucağına koydum, camın arkasından güneş ile D vitamini almasını sağladım.Kollarını bacaklarını açtım yani. Öylelikle geçmişti.