Mahur bende 1 ay once dogum yaptım bızde sarılık atlattık bır hafta kontorele gıttık kan aldılar sarılık 15 cıktı ertesı gun bırdaha cagırdılar buarada emzırdım hep busefer 14 cıktı doktor dusuyor ıyı dedı uc gun sonra tekrar cagırırdı yıne aynı sekılde devamlı emzırdım busefer gıttıgımızde ıse 9 cıktı ve sarılık olayımız bıtmıstı şükür olay devamlı bıkmadan usanmadan emzırmek sarılık uyku yapıyor bebeklerde uyuyo dıye sakın uyandırmamazlık yapmayın bırsekılde uyandırıp emzırmeye calısın 🍀🍀