Zeze03 deletedmom63 ben Genesis Fatma tanılır a gidiyorum cnm öneririm ama biraz yoğun Pınar tantekin de iyi diyorlar genesiste memorailda Zelal hanıma iyi diyorlar
Zeze03 PasaninAnnesi ne gibi şeyler yaşanmış ki merak ettim bende yarın sezeryan olucam orda laf dalaşı gibi mi yoksa ameliyat başarısızlığı falan mı cnm
Hacer21 deletedmom63 cnm baglar hastanesinde Suat orak ve Mehmet Nafi sakar var cok iyi ben şuan o doktora gidiyorum
deletedmom63 parasetamoll ben hiç memnun kalmadım canım bayağı gttim ona işinde çok usta değil ne biliyim 🙈
parasetamoll deletedmom63 benim eşim doktor arkadaşları da cerrahından tut hepsi ona gidiyor ve aşırı memnunlar alla alla çokta tatlı bir kadın :)
Masalalya deletedmom63 genesis hakkinda ne sylenio aacaba bende günlerimdeyimde dogumumu orda yaptrmami istio eşim ben acikcasi istemiorum
deletedmom63 Masalalya ben hijyen bakımından söyledim hani devlet hastanesi gibi ilgili değiller diye duymuştum
deletedmom63 parasetamoll evet çok tatlı bi bayanda benim hastalığımı bile söylememiş bana başka doktordan öğrendim rahatlatmıyodu beni konuşmalarıyla bana denk geldi heralde
Giz35 Gulayctnr detayliya dbakirda cihad hamidiye gittim mardinden genesise gittim doğumu da sezin hanıma yaptıracam tavsiye ederim