deletedmom63 ben memnunum canim suanlik mütevazi ilgili tek tek anlatiyo ilgileniyo ama doğum konusunda bilgim yok bende onu arastiriyorum doğumlari nasil geciyor diye. Doktor olarak degil ama genelinde genesiste doğumlarda degisik olaylar yasaniyormus duydum biraz bende o konuda tereddütteyim hastane konusunda