Zafsim0801 Tugcekrc bebe yağı + Sabri Tuncer Zeytinyagli Krem+Arada hindistan yağı şuanda 33 haftaligim sadece yanlarında bir serçe parmagini gecmicek şekilde minicik çatlak var onada şükür diyorum göbeğinde yok
julymommy Pregnantttt cok tesekkurler yanitiniz icin 🤗 bir de kacinci haftada basladiginizi sorsam. Ben de yagini kullaniyorum simdilik ancak kasintilarim basladi. Kasinti demek kesin catlak mi demek biraz kafama taktim 😕
Pregnantttt julymommy ben 3.aydan itibaren başladım ya o kaşıntı bilmiyorum bende de çok fazlaydı ama kremler bi rahatlatıyo sanki 🤗
Bonita Cellist61 ben elime döküp krem gibi normal sürüyorum yedirerek ama fıs fıs şişelerin içinede koyup o şekilde sıkabilirsin vücuduna sonrada atletimi o şekilde kapatıyorum