HazalB bende Şeyma hanıma gidiyorum yıllardır pcos sendromu sebebiyle İstanbul’da gitmediğim kadın doğum doktoru kalmadı nerdeyse ama Şeyma hanım kadar mükemmel bi doktorla karşılaşmadım ablamda hamile ikimizde Şeyma hanıma gidiyoruz ilk doğumunuda ablam Şeyma hanımda yapmıştı çok memnun kaldık kontrol aşamalarıda olsun doğum sırasındada oldun gözüm kapalı güvenirim kendisine zor bi hamilelik geçiriyorum ama sürekli destek oluyo kendisi Ümraniye’den pendiğe sürekli Şeyma hanım için gidiyoruz
doğum fiyatlarıda normal doğum 5000 TL sezeryan 6500 tl diye hatırlıyorum tam emin değilim hastaneyi ararsanız fiyat bilgisi veriyorlar