Mavilotta şöyle tekrardan anlatıyım hamile olduğumu öğrendim zaten istiyordum 7 haftalıkken doktora gittim üniversitesi hastanesi ne orda kese görüldü kalp atışı duyduk normal eve geldik 3 hafta sonra kontrole gittim yine aynı yere 10 haftalık oldum artık büyük bir bebek görmeyi umuyorum yani 2bucuk aylık oldum artık bebekler ikiz dedi birden doktor şaşırdım tek kese görülmüştü dedim nasıl ikiz kese tek bebekler iki tane tek yumurta ikizi dedi inanamadim ertesi günü devlete gittim orda da tek bebek dedi öyle karıştı kafam anlatabilmisimdir umarim