Merhabalar 11+2 haftalık hamileyim 10+3 günlük olduğumda pazartesi günü doktora gittim ve bebeğin ikiz olduğunu söylendi tek 7haftaliken tek kese görüldü dedim tek kese iki bebek dedi haftaların da 7+4 7+5 diye ikisinide söyledi ertesi günü devlet Hastanesi’ne gittim orda da tek gördü doktor kafam çok karıştı başına böyle bişey gelen varmı acaba 🤦🏻♀️