escmrk yaptırmadım bişey de olmycak yani çocuk her türlü benim çocuğum hasta da olsa doğurucam zaten bide çoğu zaman yanlış teşhisler koyuyolar insanların hamilelikleri zehir oluyo kafam rahat şuan ama yine de sizi etkilemek istemem yaptırabilirseniz yaptırın