Benim bu 2. Hamileliğin 2 hamileliğim de de kese de kanama alani vardi ve ilk oğlum da kanamadan dolayı cocuk gözukmuyodu progestn kullndm geçti hic bi sorun olmdan dogdu bunda da oldu yeni geçti 14 haftalık hamileyim inşllah sen de de bi sorun olmaz bnm ki nin sebebi kan uyuşmazlığı var ondan oluyo bol bol dinlen ilaçlarını kullan inşllah geçer