Busrakerem Fatmamuduk 9lusu sokta varmı varsa ondan alicam hemen ötekiler cok oldugu icin dependden vazgecmistim
Birmelekannesi17 Busrakerem bende yazın doğum yapıcam aynı soru benimde aklımdan gecti birde.sezeryan olmucam dikiş yerimi acitirmi ki
Busrakerem Birmelekannesi17 depend hic kullanmadim ama cok öneriyorlar valla daha önceki dogumumda depend degilde normal hasta bezi kullanmistim ve asiri rahatsizdi ve hemen cikartip attim normal gece pedi taktim oyuzden yogurttan agzi yanan misali depentede supheli bakiyorum bende🤭🤭
Fatma47 Kizlar evde su gelince depend giyip hastaneye gidilir mi yani o suyu emer mi ilk dogum da rezil olmustum hastaneye gidene kdr her yer su olmustu o zaman bilmiodum hic bisey bu depend işe yarar mi ya da hasta bezi
Ozlemmut Fatma47 ay evet bende o durumu yaşamıştım resmen rezillikti. İnsan ilk Doğumda gerçekten çok acemi oluyo 😏 ama ikincide bilinçleniyosun ☺️
Fatma47 Ozlemmut hiç sorma ya wc de bi anda su geldi ustumu degistim degisen bisey yok bende ne bileyim oyle hastaneye gittim gidene kadar her yer su olmustu😂
Ozlemmut Fatma47 sen dua et tuvalette olmuş ben yataktan kalkarken suyum boşalmıştı. Eşim sonunda yatağa işedin demişti 😂