Ben konudan bağımsız bir şey soracağım Depend ile ilgili, hemşire kanama kontrolü yaparken sıkıntı oluyor mu? Zorluyor mu? Ben depend aldım eltim ve görümcem keşke hasta bezi alsaydın kanama kontrolünde zor olur dediler hatta kendilerinin doğumlarından kalan hasta bezi varmış onu verecekler, bu konuda ne düşünüyorsunuz görüşlerinizi merak ediyorum.