Hyrynur verdigin bilgiler icin cok tesekkur ederim. Allah yavrunu sana bagislamis, darisi simdiki bebeklerimizin basina insallah. Hic kalkmiyorum, sadece wc ve arada dus icin kalkiyorum. Bir de doktora giderken azcik yuruyorum iste. Baski disinda kasilma nedeniyle de dogum baslayabiliyormus onun icinde ilac kullaniyoruz bakalim insallah dayanirlar