Ermell neslihann87 bende 22 haftadan itibaren corasprin kan sulandırcı kullandım devam ediyorum hala siz kaç haftadasınz
neslihann87 Ermell ben 5 ay önce doğum yaptım korkmayın bebeğim 3200 kg doğdu benim inşallah sizde sağlıkla alın kucağınıza
Ermell neslihann87 inşallah 🙏 sizinde mi damarlarda çentik görülmüştü ben o yüzden korkuyorum kan akışı yavaş yoksa diğer türlü bir şekilde topluyor
neslihann87 Ermell aynen benimde öyleydi hiçbir sorun olmadı şükür inşallah sizde sağlıkla alın kucağınıza
neslihann87 Ozgeseferoglu kusura bakmayın bebeğim küçük olduğu için çok sık giremiyorum.bir önceki sezaryen olduğu için buda mecburi sezaryendi