Ermell benim ilk gebeliğimde vardı 22 haftada sanırım cıktı 24 gibi geçti dediler tek damardaydı daha sonra bende önemsemedim 37 haftaya gelince birden karın çevresi gelişimi durdu perinatoloji çentik var hala dedi 39 da dogumu başlattılar cunku bebek gelişmiyor a anne karnında beklemesine gerek olmadıgını söylediler 2400 ile dogdu kızım küveze de girmedi öok şükür şuan 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde yaşadıgım için bunda da olabilir dediler kontrollerde çentik yok ama bebek yine zayıf tahin pekmez Pastörize süt ceviz muz kaşar bunları yedim bebek biraz toplarlandı doktor aynı şekilde beslenmeye devam et dedi pastörize edilmiş süt harici süt tavsiye etmiyor bunları sende tüket inşallah bebeğe faydalı olur ama korkma sadece biraz minik bi bebek oluyor ☺