Kubra_71 Minikbirannee ilk 34 te başladık nst ye canım şimdi 37 haftalığız haftalık gel dedi doktorumuz acildede çekerler büyük ihtimal olmadı ağrım var falan de canım yoksa devlet önemsemiyor
Tahaninannesii Minikbirannee doktorum 36dan sonra haftada bir gelmemi söyledi ondan sonra her hafta nstye bağladı zaten, birşey diyemiyorum doktorunuz o şekilde yönlendirdiyse öyle yapın🤷🏻♀️
glcn_1289 Minikbirannee acilen gidersen yok öbür türlü bakmıyorlar ya sabahın 7sinde gidecen yada doktorun bakması için rica edecen onların da keyfi yeter tabi
Minikbirannee @Kubra_71 yani genel herkes 34 üncü haftada başladığını söylüyor benim doktor niye hic cektirmedi aklima takildi. Aynen dedigin gibi agrim falan var diyim yoksa bende cekeceklerini düşünmüyorum
Kubra_71 Minikbirannee aynen sen ağrım var de en azından ilgilensinler nst çekermisiniz diye gidince umursamazlar canım
Minikbirannee @Tahaninannesii belkide benim yol çok uzun diye her hafta gidemicegimi bildiginden öyle demistir bende bilmiyorum ki canım
Tahaninannesii Minikbirannee neden o kadar uzak hastanenizin nerede yaşıyorsunuz ki farklı bir ilde mi kontrole gidiyorsunuz
Minikbirannee @Tahaninannesii ben ilçede oturuyorum canım eşimin işinden dolayi bulundugum ilde hastane yok en yakın devlet hastanesi 2 buçuk 3 saatlik mesafede oda pek iyi dégil diye özele gidiyorum orasıda 4 saat falan sürüyor
Glsm07 Minikbirannee benim doktoruma özgü galiba bu biraz da yani 30 haftalık olan bütün hastalarını önce Nstye bağlatıyor sonra muayeneye alıyor